خرید زیورآلات و جواهرات

ارائه زیورآلات و جواهرات فانتری

خرید زیورآلات و جواهرات

ارائه زیورآلات و جواهرات فانتری

راهکارهایی کاربردی برای انتخاب لباس مجلسی متناسب با فرم بدن

راهکارهایی کاربردی برای انتخاب لباس مجلسی متناسب با فرم بدن

ست کردن لباس مجلسی با فرم بدن

شاید برایتان جالب باشد که بدانید که امروزه مهم ترین مساله در صنعت مد تعیین فرم بدن و انتخاب لباس متناسب با آن است. انتخاب لباس مجلسی متناسب با فرم بدن به خصوص برای خانم ها می توانند تا حد زیادی نواقص احتمالی بدن را پوشانده و زیبایی لباس و هیکل شما را چند برابر کند. شما می توانید با انتخاب لباس مناسب، استایل خاص خود را انتخاب کرده و خارق العاده باشید. در این بخش شما لباس های مناسب با هر فرم بدن را به شما معرفی خواهیم کرد، پس با ما همراه شوید.

C:\Users\Mahsa\Desktop\مجلسی-سال-99-1.jpg

لباس مجلسی متناسب با فرم بدن گلابی

یکی از رایج ترین فرم های بدنی که در بسیاری از خانم ها دیده می شود، فرم گلابی است. در اندام گلابی کمر نسبتا باریک، میان تنه بلند و سینه ها از اندازه معمولی کوچک تر بوده اما در قسمت پایین تنه، باسن، ران و مچ پا درشت است. انتخاب لباس مناسب برای هیکل گلابی شکل، می تواند این تضاد در اندازه و سایز را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.

اندام گلابی شکل خود را به بهترین وجه ممکن نشان دهید.

  • خانم های عزیزی که فرم بدن شما به شکل گلابی است، مهم ترین نقطه مثبت و جذاب اندام شما، کمر، اندازه و فرم آن است. شما باید لباس هایی را انتخاب کنید که زیبایی کمر و اندازه آن را بیش از هر قسمت دیگر به نمایش می گذارد.
  • انتخاب شومیز، کت و یا تاپ به جای پیراهن های بلند یا روی زانو می تواند انتخاب مناسب تری برای شما به شمار رود. از آن جا که شانه های شما کم عرض و سینه های شما کوچک است، برای انتخاب یقه لباس مجلسی از یقه هایی باز مانند یقه قایقی، هفت باز یا دکلته استفاده کنید.
  • اگر به دنبال خرید پیراهن به عنوان لباس شب مناسب با هیکل گلابی هستید، باید کمی وسواس و دقت خود را بیشتر کنید. کمر پیراهن شما حتما باید چسبان باشد تا زیبایی آن را به طور کامل نمایش دهد. انتخاب آستین های حجیم به همراه چین یا پیلی در قسمت سینه و سرشانه نیز شما را بسیار زیباتر خواهد کرد.

C:\Users\Mahsa\Desktop\1335350576.jpg

  • نکته مهم دیگر در انتخاب لباس مجلسی متناسب با فرم بدن گلابی استفاده از اپل است. شاید فکر کنید که این روزها کسی از اپل در لباس های خود استفاده نمی کند، اما یک اپل با اندازه کوچک می تواند بین شانه ها و باسن شما هماهنگی ایجاد کرده و اندام شما را متناسب تر کند.

لباس هایی که فرم بدن گلابی نباید بپوشد!

در انتخاب لباس مجلسی مناسب با اندام گلابی باید بدانید سراغ چه لباس هایی نروید، زیرا این لباس ها می تواند اختلاف میان اندازه بخش های مختلف را بیش از پیش نشان دهد.

  • لباس های یک تکه بدون کمر، مهم ترین خط قرمزی است که نباید سراغ آن بروید.
  • دامن های راسته و تنگ و یا پرچین و کوتاه نیز انتخاب مناسبی برای شما نخواهد بود.
  • استفاده از پاپیون در پشت باسن برای افرادی که باسن درشت و برآمده دارند، به هیچ وجه مناسب نخواهد بود.
  • برای انتخاب لباس مجلسی متناسب با فرم بدن گلابی حتما به این نکته توجه کنید که لباس های تنگ به خصوص به خصوص تاپ و شومیز، اختلاف میان پایین تنه و بالا تنه شما را بسیار نمایش داده و زیبایی را از لباس شما خواهد گرفت!

لباس مناسب برای افرادی با اندام گلابی

انتخاب لباس مجلسی متناسب با فرم بدن مستطیلی یا خط کش

خانم هایی که فرم بدن آن ها مستطیلی است معمولا به خاطر داشتن انحنای کم از اندام خود را راضی نیستند، اما جالب است بدانید که انتخاب لباس مناسب هیکل مستطیلی بسیار ساده بوده و می تواند بیش از هر فرم بدن دیگر شما را خوش تیپ و جذاب نشان دهد.

  • اندام های مستطیلی دارای حداقل برجستگی بوده و اندازه شانه و لگن در آن ها تقریبا یکسان است. معمولا شانه های پهنی داشته و دست و پای نسبتا لاغری دارند. اندازه و سایز باسن و سینه از اندازه معمولی کمی کم تر است. بر خلاف هیکل گلابی، کمر در هیکل مستطیلی خیلی باریک تر از قسمت های دیگر نیست.
  • برای جلوه دادن به قسمت بالا تنه خود می توانید از سوتین های مناسب استفاده کرده تا فرم زیباتری به سینه های خود بدهید. برای جلوه دادن بیشتر به بالا تنه خود از لباس هایی استفاده کنید که در قسمت سینه ها، به فرم پلیسه یا چین دار بوده و یا از جزئیاتی مانند جیب استفاده کرده اند.

لباس مجلسی زورانی | بزمینه

  • دامن های کوتاه همراه با جوراب شلواری های رنگ روشن می تواند یک انتخاب مناسب برای لباس مجلسی هیکل مستطیلی به شمار رود. انتخاب این لباس ها می تواند کشیدگی و زیبایی پاهای شما را بیش از پیش به نمایش بگذارد.
  • اگر کمرتان فرم مشخص ندارد، از کمر بند استفاده نکنید. اگر مدل لباسی که انتخاب کرده اید، نیاز به کمربند دارد، بهتر است اندازه آن را تا حد ممکن پهن در نظر بگیرید.
  • آستین های سه رب که نیمی از دستان شما را می پوشاند و یقه های نسبتا بسته نیز نکاتی است که می توانید در انتخاب لباس مجلسی متناسب با فرم بدن مستطیلی به آن توجه کرده تا خوش تیپ تر شوید.

لباس هایی که فرم بدن مستطیلی نباید بپوشد!

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، هیکل مستطیلی کم ترین میزان انحنا و برآمدگی را در بدن دارد، از این رو به طور جدی از پوشیدن لباس هایی با استایل مردانه مانند شلوارهای جین گشاد و پر جیب خودداری کنید.

لباس های صاف و یک دست می تواند بدون انحنا بودن بدن شما را بیش از مقدار واقعی نیز نشان دهد.

بهتر است دور لباس های بدون فرم و لباس های گشاد را نیز خط بکشید.

در انتخاب لباس مناسب با هیکل مستطیلی به این نکته نیز توجه داشته باشید که اگر سایز سینه های شما بسیار کوچک است، لباس هایی با یقه باز چندان مناسب نخواهد بود.

ادامه مطلب 

راهکارهایی کاربردی برای انتخاب لباس مجلسی متناسب با فرم بدن