خرید زیورآلات و جواهرات

ارائه زیورآلات و جواهرات فانتری

خرید زیورآلات و جواهرات

ارائه زیورآلات و جواهرات فانتری

تمرینات مخصوص سوازاندن چربی شکم

تمرینات مخصوص سوازاندن چربی شکم



بی شک یکی عده کثیری در دنیال از چاقی و اضافه وزن رنج می برند که باعث می شود فرد اعتماد به نفش خود را از دست دهد و علاوه بر نداشتن تیپ و استایل مناسب از لحاظ سلامتی نیز در وضعیت مناسبی قرار نداشته باشد. چاقی ممکن است در یکی از اعضای بدن و یا در تمام بدن ظهور کند که یکی از بدترین شرایط آن چربی اضافی شکم می باشد. یکی از راه های اصلی برای جلوگیری از چاقی و کاهش وزن ورزش و تمرین می باشد که باعث می شود همراه با سلامتی از اندامی زیبا نیز برخوردار باشید. در این مقاله سعی داریم تا تمرینات مخصوص سوازاندن چربی شکم را با هم مرور کنیم و اشاره ای به این تمرینات و نحوه صحیح انجام آنها داشته باشیم.

تمرین  چاقویی

در این تمرین باید دراز بکشید و دستان خود را با زاویه 90 درجه نسب به بدنتان به سمت بالا باز کنید. در این هنگام شروع به تمرین کنید و همزمان پاها و دستان خود را به هم نزدیک کنید. توجه داشته باشید که در این هنگام نباید از زمین جدا شد و باسن باید چسبیده به زمین باقی بماند. این تمرین بیشترین فشار را به شکم وارد می کند و یکی از تمرینات مخصوص برای سوازاندن چربی های شکم می باشد. این حرکت از جایی که شبیه به باز و بسته کردن چاقو می باشد که به حرکت چاقویی یا باز و بسته شونده معروف است. و در آن بدن به شکل حرف انگلیسی V در می آید.

تمرینات مخصوص سوازاندن چربی شکم 600x547 - تمرینات مخصوص سوازاندن چربی شکم

بالا رفتن از کوه

کف دو دست خود را بر روی زمین قرار دهید و در حالی که بدن خود را از زمین جداکرده اید و دستان شما به صورت زاویه 90 درجه با بدنتان قرار دارند شروع به حرکت دان پاهای خود به جلو به صورت بالا رفتن از کوه کنید. که به صورت تصویری نیز مشاهده می کنید.

تمرینات مخصوص سوازاندن چربی شکم 2 600x547 - تمرینات مخصوص سوازاندن چربی شکم

تمرین مرده متحرک

ابتدا در این تمرین پاهای خود را از زمین جدا کرده و بر روی شکم خود جمع می کنید و همزمان دستان خود را به حالت 90 درجه بالا می برید. سپس همزمان که پای راست را باز می کنید دست چپ خود را در امتداد بدن به عقب می برد و این کار را با پای چپ و دست راست انجام می دهید توجه داشته باشید که در این تمرین پاها برخوردی با زمین ندارند و بیشترین فشار به قسمت شکم وارد می شود که باعث چربی سوزی می شود. همچنین این تمرین برای تقویت ماهیچه های پا مناسب می باشد.

تمرینات مخصوص سوازاندن چربی شکم 3 600x547 - تمرینات مخصوص سوازاندن چربی شکم

تخته هاپ



ادامه مطلب 

تمرینات مخصوص سوازاندن چربی شکم