خرید زیورآلات و جواهرات

ارائه زیورآلات و جواهرات فانتری

خرید زیورآلات و جواهرات

ارائه زیورآلات و جواهرات فانتری

معنا و مفهوم انگشتر در انگشت های مختلف

هر انگشت دست برای استفاده انگشتر بر روی آن می تواند معانی و مفهوم های متفاوتی داشته باشد که از دیر باز توسط این مفاهیم شناخته شده اند از همین رو در استفاده و خرید انگشتر باید توجه کنیم که انگشتر را برای کدانم انگشت خریداری می کنیم و مطابق با سایز همان انگشت اقدام به خرید کنیم که بدین منظور هم می توانید از آموزش تعیین سایز انگشتر کمک بگیرید.در زیر توضیحاتی راجع به صفات هر یک از پنج انگشت و موارد استفاده از آن بیان شده است که امیدوارم مورد استفاده شما قرار گیرد.

معنی انگشتر در انگشت اشاره – ژوپیتر

انگشتر اشاره در لاتین تحت عنوان (index finger) و یا (pointer finger) شناخته می شود و یکی از انگشت های رایج برای استفاده انگشتر بر روی آن است. در بسیاری از فرهنگ ها انگشت اشاره مرتبط با مفاهیم قدرت و اقتدار است از همین رو در روم باستان از انگشت اشاره برای فرمان دادن استفاده می کردند بنابراین می تواند استفاده از انگشتر بر روی این انگشت می توانید نماد رهبری و سلطنت باشد. در مفهوم مدرن نیز استفاده از انگشتر بر روی انگشتر اشاره می تواند نشان دهنده خود اتکایی و جسارت فرد باشد.

ژوپیتر بزرگترین خدای رم باستان است به همین دلیل صفاتی چون رهبری و جاه طلبی و اعتماد به نفس را با خود به همراه دارد. با این انگشت بر روی دنیای بیرون از خود تمرکز داریم مواردی مانند ارتباط با دیگران. اگر شما زیورآلات و اکسسوری های مختلف را بر روی این انگشت استفاده کنید در واقع صفات مطرح شده در بالا را تقویت کرده اید و خواستار ارتباط بیشتر با دنیای بیرون هستید.

معنی انگشتر بر روی انگشت اشاره

مفهوم انگشتر در انگشت وسط – زحل

اغلب انگشت وسط در مقایسه با انگشت حلقه کم ارزش انگاشته می شود اما باید توجه داشت که از اهمیت خاصی برخوردار است. در برخی از فرهنگ ها انگشت میانی نماد تعادل و ثبات است از همین رو استفاده از انگشتر بر روی انگشت وسط می تواند نشان دهنده هماهنگی و تعادل در زندگی هر فردی باشد. در بعضی فرهنگ ها نیز انگشت میانی یا وسط به عنوان استقامت و قوی بودن شناخته شده و استفاده از انگشتر در انگشت وسط نشان دهنده اعتماد به نفس و ابراز وجود است.

انگشت وسط نماد سیاره زحل است. این انگشت تعادل دست را بر عهده دارد  و در واقع تعادل کل شخصیت انسان بر روی این انگشت نمایان شده است. این انگشت نماد جنگ میان خوبی و بدی است و همچنین بیان گر تبعیت از قانون و حس درست کاری است.

معنی انگشتر در انگشت حلقه – آپولو

رایج ترین و معمول ترین انگشت برای استفاده انگشتر بر روی آن انگشت حلقه می باشد که در بین انگشت وسط و کوچک قرار دارد و در اکثر فرهنگ ها و سنت ها به عنوان انگشتر نامزدی و عروسی از آن یاد می شود.

ادامه مطلب 

معنا و مفهوم انگشتر در انگشت های مختلف

B2n.ir/g54224


خرید انواع گردنبند نقره زنانه و دخترانه شیک از لوکس گلامور

خرید انواع گردنبند  نقره زنانه شیک و زیبا https://www.deluxeglamour.com/silver-jewelry/silver-necklace/از فروشگاه معتبر لوکس گلامور با هزاران طرح زیبا و خاص