خرید زیورآلات و جواهرات

ارائه زیورآلات و جواهرات فانتری

خرید زیورآلات و جواهرات

ارائه زیورآلات و جواهرات فانتری

انگشتر مردانه استیل طلایی با نگین های مارکازیت مشکی RG-N226

انگشتر مردانه استیل طلایی با نگین های مارکازیت مشکی RG-N226  از سری زیورآلات مردانه است که از استیل 316 ساخته شده است و در مقابل تغییر رنگ و رطوبت به شدت مقاوم است. روکش آب طلای به کار رفته در این انگشتر از نوع 18 عیار و کاملا مشابه رنگ طلا می باشد.

انگشتر مردانه استیل طلایی با نگین های مارکازیت مشکی RG-N226 یه صورت  مربعی است و رویه آن به شکل شبکه ای است و در داخل آن نگین های ریز مشکی از نوع مارکازیت قرار گرفته اند که درخشندگی خاصی به انگشتر بخشیده اند همچنین نگین کاری این انگشتر به صورت باگت و بدون ریزش است. این انگشتر را می توان با انواع زیورآلات مردانه دیگر مثل گردنبند مردانه و یا دستبند مردانه ست کرد و مورد استفاده قرار داد. این انگشتر گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال خرید انگشتر مردانه ارزان قیمت و با کیفیت هستند و می تواند تا سال های شما را از خرید انگشتر مردانه جدید بی نیاز کند. این انگشتر می تواند هدیه مناسب برای برادر،همسر، دوست و … در مناسبت های مختلفی مثل ولنتاین، تولد و … باشد و  میتوان به عنوان یک انگشتر مردانه شیک روی آن حساب باز کرد.

انگشتر مردانه استیل طلایی با نگین های مارکازیت مشکی RG-N226 جزو زیورآلات بادوام است و می تواند برای سال ها بر روی دستان شما بدرخشد اما باید به نکاتی در ارتباط با نگهداری و مراقبت از آن توجه نمود تا به مرور زمان کدر نگردد و آسیب نبیند. لازم به ذکر است که برای تعیین سایز انگشتر می توانید از آموزش تعیین سایز انگشتر کمک بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.